Sunday 24 January 2010

hello holland.!



i have a feature in the new issue of glamkult. if you are in holland and speak dutch ..... have a look.!

quickly study dutch or use google translator to read already a bit of the text here:

...... Qua werkwijze probeert Sannwald zo open mogelijk te blijven. ‘Ik doe veel verschillende dingen. Soms gebruik ik camera obscura, soms schiet ik analoog, soms digitaal, soms maak ik collages, soms fotoshop ik, soms doe ik alles handmatig. Ik streef daarin niet naar perfectie. Ik vind het heel leuk om een print die er goedkoop uitziet naast een heel glossy beeld te plaatsen. Tegenwoordig is alles zo gericht op perfectie, beelden worden overbewerkt. Ik wil dat dingen juist meer bereikbaar zijn. Bij mij is de belichting niet altijd even goed, of de photoshop niet perfect uitgewerkt. Ik laat graag fouten zien. Een van de uitdagingen van kunst ligt voor mij in de mogelijkheid om controle te verliezen over de structuren die zo overheersend aanwezig zijn in onze maatschappij.’.......

("DANIEL SANNWALD" door Vanessa Groenewegen)

No comments:

Post a Comment